Przejdź do głównej treściPrzejdź do stopki

Zasady zgłaszania reklamacji i skarg

  1. Prawo do zgłoszenia reklamacji na jakość świadczonych usług posiadają odbiorcy usług (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej), którzy zawarli z MPWiK sp. z o.o. umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
  2. Prawo do zgłoszenia skargi na wszelkie czynności faktyczne i czynności prawne podejmowane przez MPWiK sp. z o.o., niedotyczące umowy z odbiorcą usług jw., posiadają wszystkie podmioty.
  3. Reklamację lub skargę można zgłosić osobiście/ustnie, pisemnie (w Kancelarii Głównej MPWiK sp. z o.o., za pośrednictwem operatora pocztowego, bądź poczty elektronicznej).
  4. Reklamacja lub skarga powinny zawierać:
    1. Imię i nazwisko, albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację lub skargę,
    2. Przedmiot reklamacji lub skargi,
    3. Uzasadnienie reklamacji lub skargi,
    4. Informacje umożliwiające kontakt z klientem zgłaszającym reklamację lub podmiotem zgłaszającym skargę (adres, numer telefonu, adres e-mail).
  5. Zasady rozpatrywania reklamacji i skarg określa „Regulamin dostawy wody i odprowadzania ścieków, obowiązujący na terenie Gminy Mysłowice.”
Imię i nazwisko *
Wypełnij to pole
Adres e-mail *
Proszę wpisać prawidłowy adres e-mail.
Numer Telefonu *
Wypełnij to pole
Adres *
Wypełnij to pole
Przedmiot reklamacji lub skargi *
Wypełnij to pole
Uzasadnienie reklamacji lub skargi *
Wypełnij to pole
Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią Polityki prywatności dotyczącej przetwarzania moich danych osobowych.
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu kontaktowym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów I Kanalizacji Sp. z o.o. w celu udzielenia mi informacji przez konsultanta.
Aby kontynuować, musisz zaakceptować warunki