![]() |
![]() |
![]() |
Logowanie do e-BOK |
Jesteś tutaj: Dla Klienta Reklamacje i skargi
Reklamacje i skargi
Zasady zgłaszania reklamacji i skarg
- Prawo do zgłoszenia reklamacji na jakość świadczonych usług posiadają odbiorcy usług (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej), którzy zawarli z MPWiK sp. z o.o. umowę na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków.
- Prawo do zgłoszenia skargi na wszelkie czynności faktyczne i czynności prawne podejmowane przez MPWiK sp. z o.o., niedotyczące umowy z odbiorcą usług jw., posiadają wszystkie podmioty.
- Reklamację lub skargę można zgłosić osobiście/ustnie, pisemnie (w Kancelarii Głównej MPWiK sp. z o.o., za pośrednictwem operatora pocztowego, bądź poczty elektronicznej).
- Reklamacja lub skarga powinny zawierać:
- Imię i nazwisko, albo oznaczenie podmiotu zgłaszającego reklamację lub skargę,
- Przedmiot reklamacji lub skargi,
- Uzasadnienie reklamacji lub skargi,
- Informacje umożliwiające kontakt z klientem zgłaszającym reklamację lub podmiotem zgłaszającym skargę (adres, numer telefonu, adres e-mail).
- Zasady rozpatrywania reklamacji i skarg określa "Regulamin dostawy wody i odprowadzania ścieków, obowiązujący na terenie Gminy Mysłowice.”